УкрПРОДТЕСТ

Український науково-методичний центр оцінки відповідності
та випробувань харчових продуктів, виробів, що контактують з харчовими продуктами,
іграшок, парфумерно-косметичної продукції та продукції побутової хімії

 

 

  • Bak_sert_2014_n.jpg
  • cusm1nn.jpg
  • GMO_sert_2014_n.jpg
  • sanitar_gigien_ozinka2.jpg
  • ukrprodtest_voda.jpg
03143, м. Київ-143,
вул. Метрологічна, 4
тел.: 526-52-29 (приймальня)
факс: 526-42-60 (приймальня)
ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 
 

Маркування харчових продуктів і спосіб, яким його виконують, не повинні:

а) вводити в оману споживача відносно:

  • характеристик харчового продукту, зокрема його природи, ідентичності, властивостей, стану, складу, кількості, тимчасових характеристик придатності (зберігання), походження, способу виробництва або отримання;
  • необгрунтованої вказівки інформації про властивості харчового продукту, яких у нього немає;
  • повідомлення про особливі властивості харчового продукту, хоча усі подібні продукти мають такі ж властивості;

б) містити інформацію про наявність в харчовому продукті (окрім природних мінеральних вод і харчових продуктів, призначених для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів, дієтичних добавок) властивостей, які сприяють профілактиці, загоєнню і лікуванню будь-якого захворювання або посилатися на такі властивості.

Вказані обмеження поширюються також на рекламу харчових продуктів, оформлення харчових продуктів, зокрема на їх форму, зовнішній вигляд або упаковку, використаний пакувальний матеріал і місце їх розміщення для продажу.

Вимоги до маркування харчових продуктів повинні забезпечувати надання споживачеві необхідної, доступної, достовірної і своєчасної інформації про харчовий продукт.

У маркуванні, оформленні, рекламуванні харчових продуктів забороняється використання будь-якої інформації, яка вводить в оману споживача або містить інформацію відносно властивостей харчового продукту, яких у нього немає.