Маркування харчових продуктів і спосіб, яким його виконують, не повинні:
а) вводити в оману споживача відносно:
- характеристик харчового продукту, зокрема його природи, ідентичності, властивостей, стану, складу, кількості, тимчасових характеристик придатності (зберігання), походження, способу виробництва або отримання;
- необгрунтованої вказівки інформації про властивості харчового продукту, яких у нього немає;
- повідомлення про особливі властивості харчового продукту, хоча усі подібні продукти мають такі ж властивості;
б) містити інформацію про наявність в харчовому продукті (окрім природних мінеральних вод і харчових продуктів, призначених для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів, дієтичних добавок) властивостей, які сприяють профілактиці, загоєнню і лікуванню будь-якого захворювання або посилатися на такі властивості.
Вказані обмеження поширюються також на рекламу харчових продуктів, оформлення харчових продуктів, зокрема на їх форму, зовнішній вигляд або упаковку, використаний пакувальний матеріал і місце їх розміщення для продажу.
Вимоги до маркування харчових продуктів повинні забезпечувати надання споживачеві необхідної, доступної, достовірної і своєчасної інформації про харчовий продукт.
У маркуванні, оформленні, рекламуванні харчових продуктів забороняється використання будь-якої інформації, яка вводить в оману споживача або містить інформацію відносно властивостей харчового продукту, яких у нього немає.